پیشنهاد مخبر به آیت الله رئیسی درباره احصاء وعده‌های وزرا-راهبرد معاصر
سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید یک تکاور ایرانی در درگیری مسلحانه به شهادت رسید + جزئیات ۲ انتصاب جدید در دولت چهاردهم

پیشنهاد مخبر به آیت الله رئیسی درباره احصاء وعده‌های وزرا

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در اولین جلسه هیئت دولت سیزدهم، در پیشنهادی به آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور درخواست احصاء وعده‌های وزرا و زمان‌بندی این وعده‌های و بررسی ماهانه را ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 26
کد خبر: ۹۹۸۹۷

به گزارش راهبرد معاصر محمّد مخبر، معاون اول رییس جمهور، صبح امروز (پنجشنبه 4 شهریور) در نخستین جلسه هیأت دولت خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی شما در دوران انتخابات قول‌هایی داده‌اید و مردم شما را به صدق می‌شناسند، منتها این نمی تواند دائم باشد اگر ادامه دار نباشد. این موضوع هم صرفاً دست شما نیست. همه قول‌هایی که شما داده اید در وزارت خانه‌ها باید اجرایی شود.

 

وی ادامه داد: وزرا هم در مجلس قول هایی داده اند. از دیروز رؤسای کمیسیون‌های مجلس با من تماس گرفتند و گفتند قول‌هایی که توسط وزرا داده شده چه می‌شود. 

 

مخبر ادامه داد: آقای رییس‌جمهور قول‌های شما احصا شده و باید زمان آن مشخص شود. وزرا هم قول‌هایی که در برنامه‌های خود و کمیسیون داده‌اند باید احصا کند و با جدول‌بندی و زمان‌بندی ماهانه چک شود‌.

 

معاون اول رئیس جمهور افزود: مثلاً اگر آقای قاسمی قرار است یک میلیون مسکن بسازد باید مشخص بشود که ماهی ۸۰ تا ۹۰ خانه ساخته شود و طوری باشد که پیشرفت فیزیکی آن معلوم باشد.

 

مخبر با اشاره به وضعیت ارزش پول ملی گفت: باید احیای ارزش پول ملی را از وعده های خودمان بدانیم و آن را عملی کنیم. این موضوع هم با تولید اتفاق می افتد.

 

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: باید روند عملی شدن وعده های وزرا بررسی و کنترل شود و طوری نباشد که آخر سال ببینیم خدای ناکرده این وعده ها به نتیجه نرسیده است. /تسنیم

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار